عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

»
 

سلااااااااااااام به همه دوستای گل خـــــــــــــــودم ؛

ببخشيد بازم تأخير داشتم ، هفته گذشته عمه ام به رحمتـــــــ خدا رفت و من همش مراسم بودم ، البته زياد زياد باهاش رفت و آمد نداشتيم ، در سال دو سه بار ميديدمش امـــــــا خوبــ عمه بود ديگه ..

اين مدت يوني رو كلاً تعطيل كرده بودم  خوووووووووووو دليل مهمتر از اين  ولي خداييش بگم كلي واسه دختراي عمم و پسرش ناراحت شدم چقــــــــــــدر از اينكه تنها شده بودند زجه ميزدن  البته دختراش ازدواج كردن ولي پسرش هنوز مجرده اونقـــــــــــــــــــــــــدر دلم سوخت واسش آخه سه سال پيش هم باباشون فوت شده بود الان هم مادرشون ، پسر عمم تو گريه هاش به عمه كوچيكم ميگفت من حالا بايد تنهايي چه كنم ، يه روزم بعد از مراسم روي خاك از پيش ما رفت كه بره روي مزار باباش ، بعد از يه ربع ديديم ما بين دو قطعه نشسته و داره زار ميزنه كه من ديگه بايد بين اين دو مسير برم و بيام تا به بابا و مامانم سر بزنم ..

الهـــــــــــــــــــي چقدر دلم آتيش گرفت ..

واااااااااااااااي ببخشيد خيلي ناراحتتون كردم ..

امسال روز مادر هم نفهميديم چطور گذشت ، هديه مادر شوهري را يه جور داديم  هديه مامانم كه بدتر  ولي همسري من كه مثل هميشه سنگ تموم گذاشت ، چون نميتونستيم به مركز خريد بريم مبلغ رو تقديـــــــــــــــــم كرد  البته با تأكيد فراوان واسه خريدن گوشي ، راستي يادم رفت بهتون بگم كه گوشي اكسپريا خوشگلم بعد از ۱۰ ماه خرااااااااااااب شد و دلمو سوزوند حســــــــــابي ..

ماه پيش هم رفتم موقتاً يه گوشي خريدم ولي همسري اصرار داره حتما اچ تي سي بگيرم چون خودش داره و كلي ازش راضيه ميگه نبايد مارك ديگه اي بخري خوووووووووو بابا يكي نيست بهش بگه جاي اينقدر پول دادن واسه گوشي يه دو سه تومني ميزارم روش ميرم يه تيكـــه طلا ميگيرم  واااااااااااااالا بخـــــــــــدا

دو سه تومنو داشتيد  عجبــــــــ كم اشتها  

يعني خوشم مياد از خودم كه هميشه همه چيزو با هم ميخوام ، البته هميشه ميخوام ولي به گردنتون اگه باور نكنيد كه يكي يكي از آرشم خواستم كه برام بگيرشون

باااااااازم معذرت چقـدر فكـــ زدم ..

فعلا بااااي ..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت