sms
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» sms
دقایقی هست برای انکار

استثمار گاهی عشق را میبافد در هم و اما میشکافد نم نم حس میان دو دیدار را

محسور شده ام در این دقایق ِ انکار ناپذیر

تحمل نخواستن دشوارترین رج زدن در روز مردگی هاست







باران شست ویرانه ای را که از دل من بنا کرده بودی

هوا ابری است

نقش من ایستادن است

با سنگینی نگاهت چه کنم ؟










دل میبندیم به تقاطع  ، غافل از اینکه  باید قانع شد به موازات








یه دل ِ ساده و یه نگاه ِ پر از عشق ُ عمیق ، چقدر کشنده خواهد شد این یک نگاه







سایه ام شو ، قول میدم تو هیچ هوای ابری پا نذارم و شبها ؟؟؟!!!!!






خیال ِ تو هوس نیست ، دیوانگیست از جنس گناه








چشم بگشای که جلوه ی دلدار به تجلی است از در و دیوار ..........








 این سکوت ِ عاقلانه کار دل مرا خواهد ساخت









فرو رفتم تو تنهایی هام ، چقدر عمیق ِ لعنتی








زندگی بازیهایی داره که کدهای مخفی اش رو تو هیچ وبلاگی نمیتونی پیدا کنی ، باید انقد ببازی تا راه بردشو پیدا کنی







عشق یه بازیه بدون داور ِ ، یه برنده داره و یه بازنده







تلخی های  روزگار دیر میگذرن تا فرصتی برای رسیدن روزهای خوش نماند .








ساعتها را بگذارید بخوابند. بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست ...








خدای من؛

دستانت که مال من باشند؛
هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد.








خدایا لطفا به بعضی از آنهایی که به خیال خود فکر می کنند ایمان آورده اند
یادآوری کن که تو خدا هستی نه آنها !!







پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!





خدایـــا ؛

اگر ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ...
تـــو...

بـه حســـاب دلتنگی بگـــذار...!








بچه که بودم
آسمان آرزو آبي
و کوچه ي کوتاه مان
پر از عبور چتر و چلچراغ و چلچله بود
اما اکنون :
بايد عادت کرد
دردهايم ريخته در کوچه هاي سرد و تنهايي.............







چه دنیای عجیبی ست !

هر وقت حرف ِ دلم را زدم

دلت را زدم .. !!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت